helselene
| Sujet: Midwinter Night's Dream - Eli Easton - Unwrapping Hank tome 2 Ven 27 Nov - 11:15 | |
| | Micah is the hippest, most chill guy on campus. But when he gets the hottest kiss of his life from a cute guy during a game of ‘spin the bottle’, Micah’s cool turns into a puddle of anxious goo. Sure, Micah’s always been a little bi-curious, but he never thought he’d pursue a guy, much less a guy who doesn’t seem to be interested in getting caught. Leo is passionate about two things: gay rights activism and acting. He stays focused and in control, and he never, ever, dates straight guys. When a chance spin of a bottle at a party has him locking lips with Micah Springfield, president of the Delts, dread-headed, serial-dating, straight Micah, Leo is determined to forget about it, no matter how incendiary the sparks or how gorgeous Micah may be. Leo has bigger problems. His senior project is directing Shakespeare’s Midsummer Night’s Dream just before the Christmas break. When his venue cancels at the last minute, Micah offers the use of his parent’s barn in rural Pennsylvania. Leo’s play may be saved, but what about his heart? Between Micah’s sweet lips, his family’s welcoming arms, and a devious bulldog who is determined to play Puck, Leo may find himself falling under the spell of Christmas magic.
|
| |
|
helselene
| Sujet: Re: Midwinter Night's Dream - Eli Easton - Unwrapping Hank tome 2 Sam 28 Nov - 0:35 | |
| J'avais beaucoup aimé le premier tome et je n'ai pas été déçue de celui-ci. Micah le frère aîné d'Hank après un baiser reçu de Leo pendant un party ou ils ont joués à spin de bottle, ne peut plus s'enlever le jeune homme de la tête. Il a toujours été un peu bi-curieux (ont se rappel sa guégerre avec son frère au sujet de Sloane) et vraiment là, il se pense réellement bi tout court pas juste curieux. Sauf que Leo ne semble pas intéresser... Sloane va se mêler de tout, il m'a fait mourir de rire tout le long du livre à mettre son nez partout. Il est vraiment un amour et Hank semble toujours aussi fou de lui mais des fois il est juste trop Sloane. J'ai vraiment rigolé souvent en lisant ce livre le bout - Spoiler:
''Where's your Christmas spirit? He needs our help,'' Sloane Croake gasping for air. ''you mean our unwelcome interference.'' ''precisely. He needs our unwelcome interference. Tis the season'' ''okay'' Hank said amiably. '' HO ho ho'' Then distracted Sloane for a good hour and a half.
Je l'ai vraiment trouvé drôle. C'est aussi romantique et sexy, en fait tout ce que j'aime d'un bon livre et j'adore les livres de Noël en plus, je suis entrain dans lire un autre et j'ai lu celui de zombie de Noël de Piper la semaine passée. Du bon Eli Easton, je vais continuer à lire la série si elle continue. | |
|